20.6.09

μπλε

Κοιμήσου κι απόψε με το ίδιο τραγούδι να παίζει σ' επανάληψη.
Μην αφήσεις άλλο τραγούδι να σου φτιάξει τη διάθεση,
είσαι στα κάτω σου και το γουστάρεις.
Το ξέρω γιατί μου το' χες πει,
ένα κορίτσι όλο μωβ, μελό και κλάματα.
Κι αν κι η ώρα πέρασε κι ο ύπνος δε σε παίρνει, δεν πολυσκιάζεσαι.
Τι κι αν δε σου κάτσει το μεικάπ αύριο
και το παιδί της αλληλογραφίας δε σου κάνει τα γλυκά ματάκια;
Εσύ απόψε γουστάρεις να χαλαστείς
κι εγώ σε γουστάρω που γουστάρεις την καλύτερή μου φίλη.
Είμαι κι εγώ ένας του είδους σου άλλωστε
όλο μαύρα t-shirt και Κερτ Κομπαίην.
Όμως δεν έμαθα να στρίβω και τα εργοστασιακά δε με συγκινούνε απόψε
γι' αυτό τη νύχτα αυτή θα την περάσεις μόνη σου.
Μα δε χαλιέσαι
το βλέπω στο τρίτο τενεκάκι μπύρας που κατέβασες
-μ' αρέσει να βλέπω γυναίκες ανθρώπινες-
και σ' ακούω να σιγομουρμουρίζεις τα λόγια στην τέταρτη επανάληψη.
Θα περάσουνε πολλά τεσσάρια μέχρι να αποφασίσεις να πας για ύπνο
μα εσύ θα συνεχίσεις να γουστάρεις όπως γούσταρες και την πρώτη φορά
στην πρώτη επανάληψη
στο πρώτο αδειανό τενεκάκι
στην πρώτη γόπα
στην πρώτη περασμένη σου ώρα.

1 comment: